Whitepaper samenvatting

De centrale Service Desk als onderdeel van het Shared Service Center

De centrale Service Desk als onderdeel van het Shared Service Center
Het ontwerpen en implementeren van een Shared Service Center is niet iets waarbij over één nacht ijs gegaan mag worden. Het betekent en vereist een serieuze (re)organisatie en heeft belangrijke gevolgen voor de totale organisatie. Desondanks ontbreekt het de meeste bedrijven aan de hulpmiddelen en/of vaardigheden die nodig zijn om een Shared Service Center in te richten en de service desk taken op succesvolle wijze te verzorgen. Systemen die hen in staat stellen om op proactieve wijze de activiteiten van hun klanten te beheren en werkelijke problemen prioriteit te geven, kunnen daarbij een grote hulp zijn.
Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Door: OMNINET
Kenmerken:
Publicatie datum: 30-07-2013
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: Omninet

Lees ook

Top security vacatures

 
Powered by: ICTwerkt.nl
Hoofdmediapartner
Computable Belgie
Mediapartners